Nordiska mästerskapen...

S

Solafekub

... i westernridning. Blir det nåt sånt i år? Förra året så var det ju i Danmark, och då tror jag att de kallade det för "Vilhelmsborg International Cup". Skulle vilja veta när det är och vart? :)

Sv: Nordiska mästerskapen...

Puttar upp lite, samt korrigerar mig själv: "Vilhelmsborg International WESTERN cup" ska det vara! :)

Ingen som vet nåt? Anything?

Enligt ryktet blir det inget Wilhelmsborg i år:smirk:

Monke:)

Stämmer tyvärr, inget Wilhelmsborg i år... Mette & co com anordnade tävlingen svarade att det är så mycket jobb och förberedelser så dom orkar inte i år igen... Synd! Toppenbra anläggning det där!

Malin

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka