Nordic western Festival 2008

D

docskingcalibar

Halloj allihopa!
Jag har äntligen listat ut hur man startar en ny tråd.... jag är lite seg på den fronten...
Jag undrar vem som har tänkt sig att åka till Nordic western Festival på grevagården veckan efter Sun City....

Kram
Emmi

Sv: Nordic western Festival 2008

Räcker upp en hand :)

Blir nog "bara" reining x4 denna gången

Malin

Ingen Nordic för mig iår.. Har inte råd så vi laddar inför SM'et istället. Den nya hästen har ätit upp alla mina pengar:angel:

*KL*

Jag åker nog inte heller. Satsar på inridning och clinics i år och tyvärr har man ju inte råd med allt...

Men va f-sen vore ju kul om ni åkte dit och tävlade, när jag tänkt åka dit och titta på er!!! :p

Är det någon annan från Dalarna som tänkt att åka ner??? Jag vill gärna hitta någon som har lust att samåka... (lite långt att sitta och gnissa själv och roligare med sällskap!) PM:a mig gärna om ni vill få plats i min bil!!! ;)

Men va f-sen vore ju kul om ni åkte dit och tävlade, när jag tänkt åka dit och titta på er!!! :p

Är det någon annan från Dalarna som tänkt att åka ner??? Jag vill gärna hitta någon som har lust att samåka... (lite långt att sitta och gnissa själv och roligare med sällskap!) PM:a mig gärna om ni vill få plats i min bil!!! ;)

Självklart, nästa säsong är vi på G igen! I år åker jag nog bara om det är Longe Line med Kid, sedan får han ju inte vara med där längre, nästa år är det Brittas tur dock!

Den enda stora tävling jag satsar på i år blir förmodligen futurityt i Tyskland.

Som jag skrev i tjattertråden. Det finns stallplats hos mig om någon skulle behöva. Ca. 30 min från G-Gården.

Självklart, nästa säsong är vi på G igen! I år åker jag nog bara om det är Longe Line med Kid, sedan får han ju inte vara med där längre, nästa år är det Brittas tur dock!

Den enda stora tävling jag satsar på i år blir förmodligen futurityt i Tyskland.

Ska du till Tyskland och tävla? När?

Ska du till Tyskland och tävla? När?

Kanske. Blir sponsrad med start och uppstallning men det är ändå dyrt att åka och svårt när det är så lång period.... men jag ska försöka iaf. Trist att missa sådana chanser.
Det är i oktober.

Kanske. Blir sponsrad med start och uppstallning men det är ändå dyrt att åka och svårt när det är så lång period.... men jag ska försöka iaf. Trist att missa sådana chanser.
Det är i oktober.

Jag kan ta hand om din gård sålänge!:angel::banana:

Ingen Nordic för mig iår.. Har inte råd så vi laddar inför SM'et istället. Den nya hästen har ätit upp alla mina pengar:angel:
samma här, pengarna spars te' Nationals pluss att pållan äter upp pengar nu när hon står hos tränarn..:laugh:

Hade gärna velat åka, menhar inte fått ordning på transportproblemet me pållen. :crazy:
Ingen som har en liten lastbil, där hästarna åker på snedden, till salu....:angel::D

hörrudu åke, hur kommer det sig att du bor 30 min från G-gården utan att jag vet vem du är?

/Emmi

förresten, ska jag tävla ensam här????
hur kul är det på en skala.....
kom igen nu....

Ingen som grattar på födelsedagen här eller?

*blink blink*

/ Emmi

förresten, ska jag tävla ensam här????
hur kul är det på en skala.....
kom igen nu....

Ingen som grattar på födelsedagen här eller?

*blink blink*

/ Emmi

GRATTIS!!!

Och jag åker väl ner och tittar på enbart dig då! ;)

Nedå, vet två stycken från min klubb här uppe som sagt att de ska dit och tävla så (men kanske inte samma klasser som dig, det vet jag inget om...) :angel:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 307
Senast: Lillebjörn
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 675
Senast: Sonic76
·
Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 425
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka