H
HallonDoft
Kom hem från ridskolan för en stund sedan 2:a lektionen denna terminen. Jag får alltid sådana hästar som har massa mixter för sig, de andra i gruppen "bara åker med". Fick samma häst jag hade sist, hon är känslig som få med vikt och skänkel, inte lika känslig i munnen men fortfarande känslig samtidigt OTROLIGT framåt i FULL fart! Jag är inte alls van vid detta utan snarare tvärt om på min medryttar fjord!
Så jag har fortfarande svårt att avväga denna hästen, vad som är lagom i alla hjälper osv.
Iaf till saken!
Vi tränade på volterna och helt plötsligt tog hon ner sitt vackra huvud och samlade ihop sig i en underbar form!! Jag blev helt överlycklig! Har aldrig känt på de på det viset, så härligt att lyckas! Visserligen varade det inte så länge men jag fick känna på det och hann få beröm!
Ville bara skriva av mig lite! :P
Så jag har fortfarande svårt att avväga denna hästen, vad som är lagom i alla hjälper osv.
Iaf till saken!
Vi tränade på volterna och helt plötsligt tog hon ner sitt vackra huvud och samlade ihop sig i en underbar form!! Jag blev helt överlycklig! Har aldrig känt på de på det viset, så härligt att lyckas! Visserligen varade det inte så länge men jag fick känna på det och hann få beröm!
Ville bara skriva av mig lite! :P