Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska de göra? Ska de stå för avel någon annan stans?
När jag såg honom på championatet så slog det mig att han verkade så otroligt GLAD och trygg. Jag är väldigt förtjust i honom. Hopphingstar med bra gång är det jag mest gillar.
*knapplån*
Lite OT men än då...
C är väl på försäljning vad jag hört. Etrusco är också till salu så Flyinge håller på och rensar ordentligt - tror det kommer bli bra till slut!
Nu ska de bara få in någon till topphingst också!
Enligt Flyinges hemsida satsar de på tävling 2008.
Finns under "vad hände med hingsten" eller "vart tog hingsten vägen" -fliken. Minns inte vad den hette
Det är även några här på buke som skrivit att iaf Cathageno står i Tyskland för försäljning men jag har inte sett nåt som styrker det.
Det borde ju stå på Flyinges sida iså fall, På Lácteur står det ju att han är i Tyskland för försäljning så då borde det väl göra det även på Cathageno.
Verkar inte som om de ska finnas på FAI heller.
Jag tycker inte att Niveau är lågställd längre men jag kan hålla med om att han hade en tedens till det vid bruksprovet. Kolla in han i år, han har verkligen växt till sig.
Det ska bli jätte roligt att få se hans föl i år. Själv ska jag betäcka med Niveau så fort säsongen börjar, jag bara längtar.
Supersnäll och cool. Står hemma i stall med ston ston, leds i grimma och grimskaft helt lugnt till och från hagen.