Nisse klöser sönder soffan...

Sparvoga

Trådstartare
Finns någon spray man kan spraya på tex soffor som gör att katten inte klöser sönder den:confused: Nisse håller på att förstöra en fin renoverad gammal soffa... Någon som vet, och vart kan man i så fall få tag på det?

Sv: Nisse klöser sönder soffan...

mina katter gjorde åxå så... så jag köpte fy spray på djuraffären... å spraya så fort dom va på väg att börja klösa... så nu klöser dom inte alls!! Ena katten hade dille på att kissa bakom tvn när hon va liten å sprayen funka jätte bra där med!! Get off.. heter den sprayen jag andvände men finns ju typ 1000 olika sorter!!:bump:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 065
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 317
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25