MM

Trådstartare
Är det någon här som har erfarenheter gällande Nikon 1?

Funderar på att köpa en om den är bra.

Är ute efter en hyfsat lättanvänd kamera som inte är alltför stor, är snabb att ta kort så den kan fånga ögonblicksbilder och kan ta bra bilder i rörelse.

Har idag en Nikon coolpix p100 som fungerar tillfredsställande men den ger ingen wowkänsla.
 
Sv: Nikon 1?

Jag valde mellan Nikon 1 och Sony Nex och jag tog hjälp av en fotokunnig kompis som menade att Nex gav mycket mer kamera för pengarna, så det blev en sådan. Och jag är jättenöjd med med min Nex.
 
Sv: Nikon 1?

Jag har jämfört dom nu och måste säga att dom är väldigt lika så det är nog mer en smaksak. Det skilde inte alls mycket på dom. Priset var ju typ samma också.


Får fundera lite :)
 
Sv: Nikon 1?

Nexen är bättre vid dåligt ljus och hög ISO. Den har generellt högre bildkvalitet sen har den en större sensor och fler objektiv att köpa till. Kolla på bilder på dpreview, de fick mig att välja rätt kvickt.
 
Sv: Nikon 1?

Spännande.. Var först intresserad av en Nixon 1 men fick syn på nex kamerorna och tyckte de lät bättre, vilken nex har du?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 406
Senast: anna_panna
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 185
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 039
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp