Nike Air Max storlek

Centaur

Trådstartare
Hur är Nike Air Max i stl och skiljer det något mellan olika färger/mönster?

Är :love::love::love: i en modell som är slutsåld, så måste beställa på ebay ed och då går det ju inte att byta. Vet att mina andra Nike skor (egentligen alla sportskor) i regel varit små i stl och jag har fått gå upp minst en stl från min vanliga.

Hur är Nike Air Max i stl och skiljer det något mellan olika färger/mönster?

Är :love::love::love: i en modell som är slutsåld, så måste beställa på ebay ed och då går det ju inte att byta. Vet att mina andra Nike skor (egentligen alla sportskor) i regel varit små i stl och jag har fått gå upp minst en stl från min vanliga.
Jag har min vanliga storlek på mina air max.

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 603
Senast: Stereo
·
Utrustning Har tittat en del på lite olika stigbyglar. Både Free Jump, Sprenger och lite andra. Men det är en sak som slagit mig: Vissa stigbyglar...
Svar
2
· Visningar
2 527
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Obs. Känsliga läsare varnas – detta inlägg kommer att handla om mens. Läs ej om du tycker att det är äckligt. Och om du ändå läser...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 117
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV