K

Karin 78

Är det någon som har koll på denna hingst? Har hört att han skall vara riktigt fin.

Sv: Nicolotte

Nicolotte finns på Humlabjer Stuteri utanför Genarp i Skåne
Man kan gå in på www.galoppsport.se. Klicka vidare på uppfödare/stuterier. Humlabjer har en egen hemsida.:bump:

Ok! Jag har sett och träffat en del utav hans avkommor och de har varit väldigt fina och haft extremt bra temperamet! Såg bilden på humlabjers hemsida och han var lika fin som jag tänkt mig. Hade jag haft ett fint sto skulle jag nog valt honom.

Några vänner till mig betäckte sitt sto med honom och har talat mycket gott om honom. Tyvärr vet jag inte något om hur det går med fölet..eller åring borde hon ju vara nu.

Liknande trådar

Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·
Övr. Grenar Är det nån i Sverige som följer detta race? Höjdpunkten på almanackan här I Australien! Tisdag 5 November, 3200m Final-startfältet samt...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka