(Pssst, kan inte ni moddar använda era onda krafter att byta folks avatarer åt dem? Ännu bättre än vilsetaggar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Pssst, kan inte ni moddar använda era onda krafter att byta folks avatarer åt dem? Ännu bättre än vilsetaggar!
Dessutom, vem vemvemvemvem förbjuder alla andra från att byta avatar? Vavavava?@Monstermom Men nooooo, tycker du skriver så mycket vettigt men ska du behålla den där avataren kommer jag bli tvungen att blocka digHar total fobi för läskiga ögon.
det också!Dessutom, vem vemvemvemvem förbjuder alla andra från att byta avatar? Vavavava?Jo. @Monstermom!
@Monstermom Men nooooo, tycker du skriver så mycket vettigt men ska du behålla den där avataren kommer jag bli tvungen att blocka digHar total fobi för läskiga ögon.
Dessutom, vem vemvemvemvem förbjuder alla andra från att byta avatar? Vavavava?Jo. @Monstermom!
Men!
Det är väl inte jag som bytt förihelskotta!
![]()
@Monstermom Oooookej, ignore it is![]()
Nu ska du inte vara sån, jag lyckades ju bara ta bort den.
Nu ska du inte vara sån, jag lyckades ju bara ta bort den.
Hade tänkt att ersätta den med denna:
![]()
Den kan ligga nånstans i din profil...![]()
Tycker jag!
Jag noterar att du tycker det! Jätteintressant att du talar om detta!Trist tråd.Bara en massa kackel.
Trist tråd.Bara en massa kackel.