Ni som varit på långresa!

engill

Trådstartare
Snälla berätta för mig hur det var! Vart åkte ni? När? Hur var det? Vad gav det er? Vad kostade det?
Jag vill veta allt! :D
Jag har så länge velat åka på långresa men hästar, jobb, relationer m.m. har gjort att jag aldrig kommit iväg men nu känner jag verkligen att jag vill åka snart! Åkte ni tillsammans med någon eller åkte ni själva? Jag har många vänner som har dragit iväg (främst till Asien) och jag blir så avundsjuk när jag hör deras berättelser och känner att det är något man borde göra!

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 945
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 973
Senast: Whoever
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 898
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka