Ni som var där!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lenita

Trådstartare
Åsikter om tävlingen på Grevagården. Vilka var där förresten? Mer än jag, Hotrodder och Simpe??? :confused: :angel:
Och kan jag möjligtvis ha träffat er utan att veta vilka ni var??

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Jag var där men jag kom så sent så jag han bara se lite reining :crazy:
Jag trodde jag skulle få se lite barrelrace och cutting med dom grenarna verkar det som dom hade ställt in :cry:

MVH/ Stefan

Ja var där och tävlade pleasure och trail cupen.. Camilla me Me sincere hickolena! jag tyckte att det var en bra tävling.. synd att där inte va så många ekipage bara.. men annars flöt det på bra.. klasserna höll ju tiden väldigt bra å så..

Tycker som Camilla, synd att inte fler var där!

Inte mycket att klaga på annars förutom att det inte fanns några program då kanske men det är ju inte hela världen ;)

Cuttingen och BarrelRace blev båda inställda, var bara 2 ekipage anmälda till de klasserna och inte ett enda lag till team penningen... :confused:

Malin

Kunde ha varit mer folk, både publik och tävlande. Fast jag måste säga att stämningen var betydligt mer avslappnad till skillnad från när SPHA har haft ihop med Quarterfolket..... :cool: Och så fanns det ju plats för oss på ryttarhotellet.... :angel:

Då tävlade du mot syrran i pleasure cupen. Hon red en fux med bläs och två vita strumpor som ville springa fortare än hon borde....*hrrmmm* :angel:

Eehmm...titta inte på mig. Såna häftiga grenar håller lilla fega jag mig ifrån :o :angel:.....
Jo, det där med programmen var lite tråkigt, något svårt att veta vilka som var med innan startlistorna kom upp..... :crazy:

Ja, jag var där, tävlade pleasure cupen. Jag håller med er andra, det var synd att det inte fanns några program att titta i. Det var också jätte synd att det inte var så många startande, tex i koklasser olikn. Så att timed events klasserna blev inställda, och var va alla ropers???? Men över lag var det en helt okej tävling, jag startade ju bara en dag så jag behövde inte stalla upp och så. Var där utan hästen på lördagen. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
471
Senast: Twihard
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 716
Senast: Sasse
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar