Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åsikter om tävlingen på Grevagården. Vilka var där förresten? Mer än jag, Hotrodder och Simpe???
Och kan jag möjligtvis ha träffat er utan att veta vilka ni var??
Jag var där men jag kom så sent så jag han bara se lite reining
Jag trodde jag skulle få se lite barrelrace och cutting med dom grenarna verkar det som dom hade ställt in
Ja var där och tävlade pleasure och trail cupen.. Camilla me Me sincere hickolena! jag tyckte att det var en bra tävling.. synd att där inte va så många ekipage bara.. men annars flöt det på bra.. klasserna höll ju tiden väldigt bra å så..
Kunde ha varit mer folk, både publik och tävlande. Fast jag måste säga att stämningen var betydligt mer avslappnad till skillnad från när SPHA har haft ihop med Quarterfolket..... Och så fanns det ju plats för oss på ryttarhotellet....
Eehmm...titta inte på mig. Såna häftiga grenar håller lilla fega jag mig ifrån .....
Jo, det där med programmen var lite tråkigt, något svårt att veta vilka som var med innan startlistorna kom upp.....
Ja, jag var där, tävlade pleasure cupen. Jag håller med er andra, det var synd att det inte fanns några program att titta i. Det var också jätte synd att det inte var så många startande, tex i koklasser olikn. Så att timed events klasserna blev inställda, och var va alla ropers???? Men över lag var det en helt okej tävling, jag startade ju bara en dag så jag behövde inte stalla upp och så. Var där utan hästen på lördagen.
Hundavel & Ras
Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
Hästmänniskan Fast det där är ju relativt. Jag har haft unghäst.... dyrare häst är nästan svårt att finna, med tanke på vad det kostar innan den är i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.