Ni som tävlar

wizo

Trådstartare
Tänkte att alla ni som tävlar eller har i tanke att börja tävla så småningom kunde uppdatera varandra här om kommande tävlingar och träningar runt om i landet. Jag tycker det är svårt att hitta information o
Just Köraktiviteter. Särskilt om det är små klubbtävlingar.

Jag vill komma ut med min pålle på några träningar i sommar och ev testa en tävling om jag hinner köpa vagn som är godkänd.

Hoppas det finns många fler som vill ut och träna/tävla.

Eller om vi är några här på buke som vill ta en liten utflykt tillsammans och ut och köra i skogen eller hyra ett ridhus någonstans och träna i tillsammans.

Kom gärna med förslag:)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 271
Senast: lizzie
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 862
Senast: Liran
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka