Ni som syr era egna kläder!!

Minerva

Trådstartare
Jag har funderat på att sy eget täcke till min lilla tik..undrar bara om ni som är så duktiga på att sy era har några ritningar på nått täcke? är väldigt dålig på att bara slänga ihop nått :p
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

Jag har mönster på tröjor, overaller samt "västar".

Har endast ett kort på tröjan jag syr och den är då av denna modell.

IMG_0224.jpg

IMG_0225.jpg
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

Här är det som jag har sytt! :)

PB140067.jpg


Närmare bilder på det:

PB140068.jpg


PB140069.jpg


Min hund har en större garderob än jag :rofl:
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

Jag har ett mönster och det är det jag sydde nr 7 av. Det är den som passar SÄMST av allt jag gjort förutom myggdressen men det är bara en test och den har han vuxit ur nu.
Så jag har ändrat mönstret så det passar min hund.

Alla dresser utom 4, 8 och 13 (täckena) har jag utgått från det mönstret men gjort om.
Jag är inte snål med mönstret om du vill ha det men då måste jag fota det och lägga in i datorn först =)
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

gu va duktiga ni är :D ja ajg vill väldigt gärna ha det :D vad är det till för ras du har sytt? :D
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

gu va sött :D har funderat på å sy om en luvtröja som jag har. har testat den på henne och hon såg jätte kul ut :p men det blir nog bättre om man syr in den lite :p
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

mönstret jag beställde var till en chihuahua i storleken, så jag förstorade det bara då jag skulle sy mitt till min kinesiska nakenhund.
Men en kines och en chihuahua har inte samma proportioner fick jag erfara så jag har mätt på min egen hund ut just hans storlek vilket gör att kläderna kanske inte passar en annan kines heller :smirk:

Men är man lite god för logiskt tänkande så är det inga problem att fatta vart man kanske bör mäta sin egen hund för att det ska passa. Tex under magen där det måste gå upp lite baktill för annars kissar han ju på den osv...

Men jag ska skicka mönstret till dig så fort jag får in det i datorn :D
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

Hm, harklar mig....skulle man kunna få tigga ett mönster här med!!! (Behöver dock förstora ännu mer då det är till lagotton, om jag lyckas vill säga) - fastnade för nr. 8!
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

ni som syr kan ni inte slänga ut mönster på lite olika sorter av täcken och overaller så man akn skriva ut och sy själv.. eller iaf prova hehe
 
Sv: Ni som syr era egna kläder!!

hej.
Guud vad snygga kläder du lyckats knåpa ihop... Har själv en kines och har sytt en overall innan till honom. Men jag hade inget mönster då utan fick knåpa och pillra lääääänge för att få det bra. Skulle vara jättesnällt om man kunde få snylta lite på dina fina mönster?? :d
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 697
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp