Ni som liknar era hundar!

K

klabbarparn

In med bilder på dej och din hund om du anser att ni liknar varann! :D

Sv: Ni som liknar era hundar!

Jag och min hund har åtminstone ungefär samma hårfärg. :p Sen har jag rätt vit hud och han har ju vit bläs.
Tyvärr har jag ingen bild där vi båda är med...

KopiaavDSC04432.jpg

KopiaavDSC_2070.jpg

Ja, ni två var faktiskt rätt lika! :)

Ja, ni två var faktiskt rätt lika! :)
Tack eller vad man nu säger när man fått det bekräftat! :D
Egentligen så är vi mest lika i personligheten, men det går ju inte att se på bild. :p

Vill se fler människor och hundar!

Måste berätta en rätt komisk grej som hände för några år sedan, apropå att likna varann...
Min mormor o våran hund åkte i bilen tillsammans, o mormor berättade att hon hade kollat i backspegeln o sagt till sej själv typ "åh guud va jag ser ut i håret!"
Sen såg hon att det va hundens hår som hon hade sett, haha :D

Vet inte om ni är särskilt lika, men ni ser i alla fall skitsnygga ut tillsammans! :)

Jo jag tyckte nog ni va rätt lika, ;) men det hänger ju mkt på hår/päls-färgen oxå...hehe

Måste berätta en rätt komisk grej som hände för några år sedan, apropå att likna varann...
Min mormor o våran hund åkte i bilen tillsammans, o mormor berättade att hon hade kollat i backspegeln o sagt till sej själv typ "åh guud va jag ser ut i håret!"

Haha gud vad komiskt! :rofl:

Jag och min hund kanske inte är så lika, men vi har båda en förkärlek för att låta tungan vara utanför munnen. :angel:;):D

valpt0626.JPG

Utseendemässigt är jag och min newfoundland kanske inte så lika MEN vi älskar att sova båda två . Man fär verkligen knuffa på henne och väcka henne även om klockan är 10 på morgonen!

Nemen vad roligt! *skrattar högt*:D

Vad är det för ras på din vovve? Den var väldigt fin!

/Eccentric som inte är så haj på raser..

Utseendemässigt är jag och min newfoundland kanske inte så lika MEN vi älskar att sova båda två . Man fär verkligen knuffa på henne och väcka henne även om klockan är 10 på morgonen!

:rofl: 10 ?

Kom igen när hunden sover till 12.00, som våran valpis kan göra :crazy::D

:rofl: 10 ?

Kom igen när hunden sover till 12.00, som våran valpis kan göra :crazy::D

Jo men 10 är ju för att jag vänder upp och ner på hennes madrass annars hade hon inte funnit ut någon anledning att rör på sig! Men så hasar hon sig ut i snön (just nu ialla fall) kissar och lägger sig sedan till ro för att sova fast snön yr om henne.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31