ni som kör ponnisar!

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
när ska ni göra årets första lopp? på vilken bana? hur långt har era ponnisar kommit i träningen och hur fort kör ni?

*nyfiken*

kramar

Sv: ni som kör ponnisar!

vi hade tänk köra första start den 24 April I Halmstad . 3 åringen är inkörd och har vilat lite nu är det dags att sätt ut henne i skogen och sen in på banan så hon kan kvala i tid. lina är ju riden lite till och från hela vintern och har inte tappat någon kondis precis och My har jag longerat lite och är dags att sätta i gång nu med llite försiktigt

jo det är en shettis och hon heter Slätten Lilla My *S* men jag orkar aldrig skriva hela namnet , precis som Lina heter också slättens ...

ne jag tänkte om hon hetat något annat. för jag körde en shettis när jag va 14, hon såldes sedan och körs på hd bl så jag tänkte om de va hon. men de va de ju inte:)

Ja jag skriver i min grabbs ställe..... :)

Russet Piggan 3år nu,körs några ggr i veckan.
Hon har varit med och körts "jobb" 2 gånger på 900m bana,värmde med vår stora pålle,skötte sig fint när vi vände upp.

Dock gnaäggade hon var gång Clownen kom utom synhåll,rart! :love:

Den 19:e skall hon med till Solvalla,mätas och prova på banan.

Några tider är inte tagna ennu,vi får se hur det går.

Vi har köpt henne en ny sele,för russ,förbygeln var för liten......

Hon är grymt kralligg......

oki, får väl se om jag ser någon som heter my då, våran är född här hemma och hon blir ju bara 4 år i år , Lina som vi också kör är mamma till My

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: Pegasus63
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: Lady_S
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V