Ni som jobbar i mindre butik/café/restaurang

Piek

Trådstartare
Vad använder ni för kassasystem?
Är ni nöjda?
Fungerar support etc. bra?

Anledningen till frågan är att vi ska byta kassasystem på mitt jobb och att hitta ett nytt har de lagt på mig. Googlar runt och känner att jag inte har någon aning om vart jag ska börja någonstans :p

Det är ett kassasystem ni vill ha och inte ett kassaregister?
Jag har jobbat m ekonomin för ett företag som sålde kassasystem och - register. Vad har ni för önskemål och var finns ni? ☺️

Det är ett kassasystem ni vill ha och inte ett kassaregister?
Jag har jobbat m ekonomin för ett företag som sålde kassasystem och - register. Vad har ni för önskemål och var finns ni? ☺️

Yes vi behöver hela kassasystemet. Det vi är ute efter ska ha en användarvänlig kassa, bra BO funktioner så som lagerhantering, inventering, rapporter, statistik, bokföringsfiler (sie). Då dotterbolaget är ett café så hoppas vi att hitta ett system som kan funka antingen både café/butik eller att vi kan anpassa systemet till vardera ställe. Caféet behöver då även godkända personalliggare och bongsystem.
Vi finns i Åre.

Vilket företag jobbar du för? :) Du kan PMa om du inte vill outa det här

Vi har izettle i stallcafeterian med en Ipad kopplad till kassalåda och kvittoskrivare.
Izettle har vi kollat lite på. Det verkar dock som att det systemet blir lite för enkelt för vårt behov +att vi måste ha ett system som fungerar offline. (Internet uppkopplingen är inte helt pålitlig under höststormarna här uppe ;))

Liknande trådar

Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 039
Senast: Jeps
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
978
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka