Islandshästryttare
Trådstartare
Jag läser 50 procent distans fram till slutet av mars, 7,5 poäng, samtidigt som jag jobbar heltid. Känner mig lite osäker på hur det är bäst att fördela tiden. Kommer att ha två skriftliga uppgifter att göra och vansinnigt mycket kurslitteratur för 7,5 poäng över 2000 sidor. Eller är det normal litteraturmängd nu för tiden? Jag kommer inte hinna läsa allt och det behöver man ju oftast inte heller. Har börjat lyssna en del på utlagda föreläsningar även om kursen börjar nästa vecka egentligen.
Jag undrar mest över hur ni har gjort har ni tagit någon dag pluggledigt per vecka eller studerat alla dagar? Jag känner att det blir lite i tyngsta laget att studera sju dagar per vecka samtidigt med arbetet men det är ju självvalt såklart. Har några dagars semester i slutet av januari för att hinna plugga lite då och leta artiklar jag ska skriva om i en av uppgifterna.
Jag undrar mest över hur ni har gjort har ni tagit någon dag pluggledigt per vecka eller studerat alla dagar? Jag känner att det blir lite i tyngsta laget att studera sju dagar per vecka samtidigt med arbetet men det är ju självvalt såklart. Har några dagars semester i slutet av januari för att hinna plugga lite då och leta artiklar jag ska skriva om i en av uppgifterna.