T
Tiggertjejen
Sv: Ni som har 04r
Tydligen så är inte det okej verkar det som ibland...
Tydligen så är inte det okej verkar det som ibland...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tiggertjejen skrev:Tydligen så är inte det okej verkar det som ibland...
De hästar du ser ute med täcke på sig är förmodligen till allra största delen äldre hästar som rids, tränas och kanske tävlas.Tiggertjejen skrev:Är det ingen som täckar? Är man ute i och tittar på hästar vintertid så är det inte många utan täcke.
Tiggertjejen skrev:Det var det underligaste jag har hört på ett tag, byter man stall för att man köper unghästar för att få ner kostnaden?
Welsh skrev:Förhoppningsvis inte förrän hon behöver klippas vid tidigast 5 års ålder.
Tiggertjejen skrev:Jag har ridhus, paddock men inte skulle jag få för mig att flytta för det.
Men de små stallen är osynliga då?
Tiggertjejen skrev:Tyckte bara det lät konstigt att folk flyttade ifrån anläggningar med ridhus och paddoch bara för att de har unghästar, när man börjar träna får man ju ändå leta upp ett stall igen men de sakerna man behöver.
Tiggertjejen skrev:Nej men vad säger att en anläggning är stor för att den har paddock och ridhus?
Tiggertjejen skrev:Tror du inte att hästarna svettas i sin tjocka vinterpäls när man tömkör dem? Min gör iallafall då han bara springer lite.