Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det den blå, som heter 17083?
Jag har bekymmer med Billy, han är så dramatisk vid kloklippning. Helt i onödan, eftersom det aldrig har hänt något. Ivan är helt kool och ser det mer som "mysig stund och gratis godis" medan Billy får ångest, stressfäller, skriker och försöker fly.
Om jag lägger klotången synligt i vardagsrummet går han helt enkelt inte in där.
Jag använder en helt vanlig träfil för att fila klorna på min hund, klipper först en bit och sen både kortar och putsar till klon med filen, med träfilen går det också att bra fila om man vill det.
De där vanliga klofilarna som går att köpa i djurbutiker är helt värdelösa, möjligtvis duger de till att putsa klon lite för att slippa de vassa kanterna efter klippning men de duger inte till att korta klon alls.
Fast jag tror blåbäret syftar på slipmaskiner..
Jag har en minislipmaskin från biltema! Behöver dock nya sandpappersrullar, och vet inte vart jag ska få tag på dem så den används inte speciellt frekvent för tillfället..
Har aldrig tänkt på att det skulle lukta konstigt