Ni som bor själva i ettor

Sv: Ni som bor själva i ettor

Haha 10 trådar på bara några timmar och i stort sett lika många ointressanta. Starkt jobbat!

Har nog inga bra bilder men jag bor i en etta på 25 kvm, får plats med två bokhyllor, en säng, sängbord, soffa, fåtölj, kaninbur, skrivbord, matbord, kök/kokvrå), badrum och hall...

har inga bilder men jag har sovalkovmed draperi för som blir en del av väggen i vardagsrummet..jag har matbord ,bokhylla i ena änden av rummet och soffa och tv i andra så att det bli lite skilt åt

Vis matbordet har jag en låg bokhylla med böcker (kurslitertur oh sådant som hör pluuagndet till ,skrivare etc)
vid soffan har jag en hög smal bokhylla med böcker för rent nöjeslösandet

Såhär såg min förra lägenhet ut, en etta på 42 kvm:

16392081.jpg

20510950.jpg

Det absolut snyggaste och mest praktiska när man har en etta, tycker jag är att bygga en loftsäng!

Under min säng hade jag även en ingång till en lite garderob.
På väggen där inne satte jag upp en snygg tapet så jag kunde ha öppet, utan dörr.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka