P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det låter som det skulle fungera med en jrt, men jag tror att tikarna är lugnare och mer tillgiven än de hanhundar jag mött... Men har ju inte ägt någon hane heller.
Det är också en vanlig fördom, att jaktlusten skulle vara något inkapslat som inte "aktiveras" om hunden aldrig tränas inom jakt och på så sätt får instinkterna stimulerade. Så är det dock inte. (Citerar dig eftersom du råkade ta upp det.) Jaktlusten varierar givetvis, beroende på linjer och individ, men en rastypisk russell SKA ha medfödd stor jaktlust. Nu vet jag inte hur gammal din tik är - kanske kommer det senare, kanske inte. Det är dock inte så att befintliga anlag håller sig dolda så länge man inte använder sig utav dem.Är inte det minsta intresserad av spår och jakt vill jag absolut inte börja med eftersom hon ska kunna gå lös med mig i skogen.
En tuff hund vill jag ha, men skällande är jag inte mycket för.
Iofs kanske det är något som är olika från hund till hund?
Åh, förut var jag så övertygad på att det var en JRT jag skulle ha,
men nu är jag inte alls så säker.
Tack för svar!
*min* skäller bara när det det kommer folkt
jag tycker absolut att du ska ha en dom är underbara, pigga på allt och den bryr sig inte så mkt om du är sjuk så den inte får så mkt motion äslskar att ligga och mysa under täcket typ hela dagen om det regnar om man går upp tidigt så stannar hunden i sängen och sover
Det bara blev så..........Han vägrade lyssna på mig och jag kunde vråla och spela apa hur mycket som helst,han brydde sig inte.Men om jag sa: Hej då! så visste han att matte skulle försinna.