Ni med fjordingar...

CosmicQueen

Trådstartare
...eller ni andra osså om ni vet.
Ang hästpass, vart skickar man konturdiagrammet osv på en fjordhäst för att beställa hästpasset :confused:
Har provat söka, men ej hittat vart det ska...

Sv: Ni med fjordingar...

Har du frågor kring registrering och hästpass kontakta SFF´s registrator Annerlie Johansson, Yxvägen 4, 514 43 Månstad, 0325-421 63.

Så står det på Svenska fjordhästföreningens hemsida. Är det till henne jag ska skicka in papper och tagel?

Ring henne o fråga!

Det står ju utryckligen Har du frågor kring registrering och hästpass kontakta SFF´s registrator Annerlie Johansson, Yxvägen 4, 514 43 Månstad, 0325-421 63

Annerlie är väldigt trevlig och hjälpsam och bits absolut inte ;)

A_K_N skrev:
Annerlie är väldigt trevlig och hjälpsam och bits absolut inte ;)
Joo, hon bits jätte hårt :p ;)
Nädå, jag håller med hon brukar vara lugn att ringa, fick ju ringa osch fråga om lilla Dansken och vilka papper det var som skulla in. Hon var väldigt snäll trots att jag var vimsig som attan när jag ringde.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har ni testat Voxra? Jag ska prova den medicinen mot depression och ADHD, men jag hittar inte mycket om folks erfarenheter på nätet...
Svar
13
· Visningar
533
Senast: Krystalline
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
369
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar