Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lååång, fångsymptom veckan före midsommar, först boxvila 1 vecka samt Metacam under 2 veckor. Röntgen visar hovbenssänkning båda fram. Värst i höger men mest puls i vänster. Fick efter boxvilan börja vara ute i 4x4-hage några timmar per dag. Utetid samt hagstorlek utökades saaaakta fram till början av september. Fick enbart hö+halm att äta. I början av september öppnade jag upp hagen lite till. Där fanns inget att äta mer än kortkort förtorkat gräs. Och då menar jag typ 3 cm högt! Jag körde över hagen med gräsklippare med uppsamlare innan jag släppte in._Runaway_ skrev:Ni som har/har haft hästar med fång, hur var konvalescensen för den hästen? Hur lång och vad innefattade den?
_Runaway_ skrev:Sen en fråga till er om kommande somrar. hur gör ni med betet?
Nix, nej, no, njet det blir inget bete utan det får bli hö året om efter det här. Fast jag har inte sagt upp arrendet av sommarbetet, det kostar så lite så det kan få stå ett år ifall..._Runaway_ skrev:Sen en fråga till er om kommande somrar. hur gör ni med betet?