Ni med Equipe!

Sv: Ni med Equipe!

+ Jaca
Jag köpte min begagnat så jag har inte bestämt något alls. Den är dock utprovad av sadelutprovare så jag vet att den passar och endast 1,5 år gammal. Vet således heller inget om väntetiden.

Silversvart: Ja, det är equipes egna läder, och ingen sådan "tunnel/strumpa" fanns med... har tittat lite på nätet och det verkar inte vara standard att de finns med.

//Julia

KL

Är ni nöjda med era Equipe Emporios? Jag har nästan bestämt mig för en sådan. Den var ju sjukt skön att sitta i. :D

KL

Är ni nöjda med era Equipe Emporios? Jag har nästan bestämt mig för en sådan. Den var ju sjukt skön att sitta i. :D

Åh, en sån har jag funderat på till den av våra tre hästar som inte har någon egen sadel just nu :)

Jag har en vanlig dubbelkåpad equipe island och älskar den :love:
Skiljer det mycket i sits o stöd mellan den o emporion?

Att Emporion är billigare är ju ingen nackdel för min del :D

Knästöden är rejäla i Emporion, vet tyvärr inte hur de är på den dubbelkåpade. Dock är den flatare i sitsen än den enkelkåpade Equipen. Det är väl typ det jag vet.... :D

Nu har jag fått min Emporio! Den är underbar! :D Jag har också "kanalen" på min sadel så jag kan ha stiglädrena på insidan. Himla käckt. Tyckte inte att man blev särskilt låst utan det kändes som vanligt.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 449
Senast: ildiko
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar