Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min har den nya. dock kalvläder så den har mörknat lite till. sen är det lite olika från sadel till sadel faktisk, vissa med nya färgen har varit betydligt mörkare än andra som också ska ha nya färgen. meredith brukar va extra mörk av nån anledning...
Jag har ingen brun dressyrsadel kvar, men jag har haft en brun Olympic Jessica. Jag var väldigt nöjd med den, prisvärd tycker jag (köpte i ofs begagnad men nästan i nyskick)
Jag hade en Morris & Nolan förut. Passar rak rygg men den var inte tillräckligt rak för min häst. Den som jag hade var för stor i sitsen för mig så jag kan inte uttala mig om hur de är att rida i egentligen för jag bara gled runt.
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.