Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
har två nyanser av brunt på min sadel.
Den är måttbeställd från Deuber o Partner och är en Maxima arte Flower. Inte min sadel på bilden, har ingen bild på just min sadel och det ljusa mörknar lite när man putsar den.
Köpte den för att jag tycker att den är rätt häftig och för att jag är så trött på stulna sadlar, visst den kan fortfarande bli stulen, men det blir svårt att sälja den.
Sen är den jäkligt skön att rida i och har dessutom steglöst inställbart framvalv och det ställer man lätt in själv hemma efter hur hästen växer och musklar sig.
Tränset matchar den mörkare bruna färgen.
Tack jo, den är ju åtminstone annorlunda, jag tror att antingen gillar man hur den ser ut eller så tycker man att den är förfärlig.
Den är väldigt skön att rida i och ger ett bra stöd för hela skänkeln och sitsen, Kan inte annat än att rekommendera den och vill man ha den i andra färger eller utan blommor finns det också (blir billigare då med).
Jag hade en brun Jeremy Rudge till min förra häst. Tyvärr passade den inte alls nya hästen utan fick återgå till återförsäljarens ägo när jag köpte ny sadel.
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.