S
Sandra_L
Hur reagerar era hundar mot andra aggressiva hundar? Själv har jag en Amstaff/ptb blandning och har inte så mycket erfarenhet av just renrasiga amstaff hundar.. Jag har inga problem med min hund när det gäller utfall eller likn kan gå förbi vilken hund som hellst utan problem han är superduktig, MEN blir det bråk som typ en lösspringande hund så är det fruktansvärt läskigt han vill med andra ord utrota den andra hunden ..
Hur beteer sig eran hund i slagsmål om tex en lös hund kommer och flyger på? Var nu ärliga... Jag försöker hitta en jämförelse mellan amstaffarna och renrasiga APBT.. Eftersom jag har större erfarenhet av APBT och känner fler med sådana så vet jag hur dessa är när det gäller bråk.. Frågan är om Amstaffarna är likadana..
Hur beteer sig eran hund i slagsmål om tex en lös hund kommer och flyger på? Var nu ärliga... Jag försöker hitta en jämförelse mellan amstaffarna och renrasiga APBT.. Eftersom jag har större erfarenhet av APBT och känner fler med sådana så vet jag hur dessa är när det gäller bråk.. Frågan är om Amstaffarna är likadana..