NHS Sulkyn?

B

Brofa

Någon som vet något om NHS sulkyn?
Jag hittade en länk till dom på Kuskringens hemsida.

Verkar vettig tycker jag någon som har några erfarenheter?

Sv: NHS Sulkyn?

Denna är i mina ögon den bästa på svenskmarknad. Helt super fin finish och mycket välbyggd och välbalanserad. Går inte att jämföra med driveouts vad det gäller köregenskaper.
NHS är helt ljudlös med gummibussningar och mycket smidig att montera isär. I mina ögon den bästa sulkyn/Giggen som finns att tillgå i sverige. Dessutom så är det säkra leveranser och mycket kunniga tillverkare.
/M

men får man giggen för 18000 med? den överst på sidan alltså? DEN vill man ju gärna handla! tack för infon!

Har ett uppdrag till dig mia... tänkte slå dig en pling imorgon :)

Giggen kostar 25tusen tror jag.
Hör av dig..
/M

Jag utgår från att den stora kostar 25´ , mycket pengar men man
kanske har igen det när man eventuellt ska sälja den.
Det jag tycker är intressant är demonterbarheten, så ser den ju kanska bra ut (tycker jag i vilket fall),
Kanske inte som en trä gigg men dom blir ju både tunga och väldigt dyra om det ska vara något med dom.

en bild på min nerplockbara gigg:

Pållens roliga "form" beror på två rådjur som sprang över vägen, ganska sött, pigg blick :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Äpplet.
·
Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 047
Senast: LenaH
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025