Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag skulle vilja få tag i ett par bra NH böcker, eftersom jag är helt grön i NH så vill jag ha tag i några som börjar att beskriva grunderna.. har ni några bra böcker att rekomendera? var finns de att köpa osv.. Tacksam för svar
//Katarina
Klaus Ferdinande Hempfling "Dansa med hästar" är jätte bra. Den finns på ex internetbokhandel som adlibris lr bokus. Den är väl lite tungläst kanske & kräver endel av dig själv att koncentrerar dig & tar till dig vad han skriver. Linda Tellington-Jones har skrivit "Hästmasage & markövingar med TTouch & TTeam" den är mkt lättläst med mkt bilder som visar hur de olika övingarna görs. Den visar både massage & NH men all kontakt & allt du gör med hästen är ju NH på ett lr annat vis Finns en massa böcker i ämnet men dessa tycker jag är bra. Hoppas du hittar någon som passar dig.
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...