ngn som vill kommentera min vovve??

Sv: ngn som vill kommentera min vovve??

Vad fin hon blivit! Varför såg hon ut som hon gjorde på de första bilderna? Jätte fin vovve iaf:love:

Vad fin hon blivit! Varför såg hon ut som hon gjorde på de första bilderna? Jätte fin vovve iaf:love:

Joo... hon kommer från en uppfödare som importerade henne från Irland när hon var 10 mån (hon e 3 nu)..
Sen så la hon valpar på henne, men då fick hon bara en så hon la en kull till derekt efteråt (sista kullen var 8 veckor) ... och som säkert många vet så tappar (framför allt småhundar) tikar pälsen efter valpning... så när det sen blev efter 2 kullar så...

dessutom så bodde hon med ca 30 andra hundar så tiden att pyssla lite extra med henne fanns inte...:smirk:

Men tack för att du tyckte hon var fin..:banana: :banana: :banana:

Jätte fin!! Men på första bilderna såg hon lite mager ut, men läste förklaringen ovan. Nu ser hon jätte fin ut, både i hullet o i pälsen o hela hon! :) Super söt!!!

Mycket bättre på de andra bilderna :)
Men vilken en att ta två kullar på henne sammtidigt efter varandra :mad:

Jätte fin!! Men på första bilderna såg hon lite mager ut, men läste förklaringen ovan. Nu ser hon jätte fin ut, både i hullet o i pälsen o hela hon! :) Super söt!!!

Jag tackar så mycket... :rofl:
Är väldigt stolt över hennes utveckling... Men det har inte varit lätt... *suck* In och ut till veterinären för hon fick dessutom en mystisk hudirritation... Inte ens veterinären kunde svara på vad det var efter analys mm.. men det är borta nu... *Wiiii*

Mycket bättre på de andra bilderna :)
Men vilken en att ta två kullar på henne sammtidigt efter varandra :mad:

Jag tackar så mycket.... Var mycket jobb... Du skulle känna på henne.. Nästan enbart muskler... :banana: Joo... jag kan väl oxå tycka att det är si och så med det, men inte mycket att göra åt... det är godkänt att göra det men också bara med 2 kullar... (enligt SKK) Hon har 2 kullar kvar innan jag äger henne och bestämmer hur och när hon ska valpa... (denna vintern och nästa till bara)

åhhhhh en papillon :love: Supersöt tjej

Har själv en 3 årig papillonhane här hemma...

åhhhhh en papillon :love: Supersöt tjej

Har själv en 3 årig papillonhane här hemma...

Åhhh.. vad trevligt... vad har du för stam på din?? eller den e "bara" en älskling??:love: Hur ser din ut?? Har du inte en bild du kan lägga in??

Här kommer 2 kort på min "spatt" Han är efter Fiossas finito och så har han en del chipmans i sig..

En helt galen och kul hund!!

100_0309.jpg

100_0308.jpg

Jo jag vet att det är tillåtet, men då ska väl tiken vila två löp innan hon paras igen?
fast det kanske va ett tag sedan dem tog valpar på na :p

Jo jag vet att det är tillåtet, men då ska väl tiken vila två löp innan hon paras igen?
fast det kanske va ett tag sedan dem tog valpar på na :p

Nää.. Jag fick henne den 3:e december och då var hennes sista kull 8 veckor gammal... hon vilar ett löp imellan.. altså: hon SKA igentligen få en kull/år...:crazy:

Senast ändrad:

Guuud va fin hon ha blivit.. Har du berkligen lyckats med.. :D

Okej :crazy: är hon nån avelsmaskin eller :o
Men huvudsaken är ju att du får bestämma sedan :D

Åå vilken söt papillon:D

Verkligen jättefin!

Har också en liten papillon :P dom e så underbara!

Söt hon var!

Jag har också två Pappisar. En av dem är naken hon med efter valpning. Hon kom hem från uppfödaren med så lite päls att hon var lätt rosa. Och lite småfet.
Hon var inte så fin. Men nu är pälsen på väg ut och fläsket på väg bort.

Vad är det för stam på din?

Oj, jag måste säga att på första bilderna var hon inte alls lika fin som har på de andra. :) Jättesöt hund.

Supersöt hund , en sån skulle man ha allt:love: :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi åkte ner till stranden med hunden. Mollys två favorit saker, bättre än mat till och med är snö och stranden. Idag hade hon tur...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: TheHunted
·
S
Islandshäst Nu kanske det var dumt att göra en egen tråd av detta, ber om ursäkt isåfall men kände att den inte riktigt passade in någon annan...
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: SannaBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg