Ngn som vet....

T

tya

Kan två personer ha varsin försäkring på samma häst?,en som tecknar en A1 och den andra som tecknar en A7,endast tillfälligt,ca3 mån.Vad står A7 för?,att det handlar om avel vet jag,men önskar mer info.

Sv: Ngn som vet....

Kan två personer ha varsin försäkring på samma häst?,en som tecknar en A1 och den andra som tecknar en A7,endast tillfälligt,ca3 mån.Vad står A7 för?,att det handlar om avel vet jag,men önskar mer info.

Ha ha ha,vilket luddigt inlägg jag fick till,hur som så har jag "rett" ut mitt problem nu..........

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 068
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 575
Senast: Badger
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 985
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar