S
__Stilett__
Sv: Ngn som tävlar travare här?
denna vecka! men jag har alla odds mot mig (men...vem vet, det kan ju vända)
hästen leker känguru i galoppen igen.
och det har faktiskt aldrig gått någevidare bra när jag tävlat mitt hbl för den domaren. så just nu funderar jag på o stryka mig.
känner mig inte alls motiverad. ridpasset igår gick dåligt också.
buhuuu *gnäller av mig*
annars startar jag nog i Juni. jag tror läget känns bättre då.
känns som vi måste försöka bli av med kängurun så han blir normal igen. så fort han påbörjar nya övningar så blir han känguru, sen accepterar han dom o så är det bra sen. Nu har vi tränat ryggning i 3veckor o det har han inte gillat så mkt när det sitter så sitter det sen...
dock har han faktiskt ryggat helt ok denna vecka :-) men det tar han ut i galoppen istället. och galoppen va TOKFIN för 1 månads sen...
(med känguru menar jag att han kan galoppera stillastående och studsa...)
juxet är att det är på kortbana så jag tror att långbana hade vart bättre o börja med då han behöver lite plats just nu. I juni finns det en LA:3...det känns lite lockande.
denna vecka! men jag har alla odds mot mig (men...vem vet, det kan ju vända)
hästen leker känguru i galoppen igen.
och det har faktiskt aldrig gått någevidare bra när jag tävlat mitt hbl för den domaren. så just nu funderar jag på o stryka mig.
känner mig inte alls motiverad. ridpasset igår gick dåligt också.
buhuuu *gnäller av mig*
annars startar jag nog i Juni. jag tror läget känns bättre då.
känns som vi måste försöka bli av med kängurun så han blir normal igen. så fort han påbörjar nya övningar så blir han känguru, sen accepterar han dom o så är det bra sen. Nu har vi tränat ryggning i 3veckor o det har han inte gillat så mkt när det sitter så sitter det sen...
dock har han faktiskt ryggat helt ok denna vecka :-) men det tar han ut i galoppen istället. och galoppen va TOKFIN för 1 månads sen...
(med känguru menar jag att han kan galoppera stillastående och studsa...)
juxet är att det är på kortbana så jag tror att långbana hade vart bättre o börja med då han behöver lite plats just nu. I juni finns det en LA:3...det känns lite lockande.
Senast ändrad av en moderator: