S
Smirenoff
Sv: Ngn som tävlar travare här?
Jag tror de bara är bra för pansionerade travare att få bli rid häst och få mjukas upp i hela kroppen. Min varmblods travare är hur fin som hällst nu efter 4 års slit.
om man tänker på alla miljoner trådar som startas om travare som ridhästar på buke och man läser vad folk har för åsikter så blir man ju lite mörkrädd ibland. Speciellt när många av dessa kommenterar att det rent sagt även skulle vara djurplågeri att rida vbl travare pga att dom inte är avlade för ridning (ja alla har väl läst överhettade vbl trådar) och så börjar man ju fundera hur folk igentligen tänker om en stackars vbl ekipage som vill försöka starta LA endast för skojs skull i min egen värld så är det en av dom roligaste hästraser som finns men det är ju i min värld det och såklart finns det fler som gillar dom. Men en stor majoritet gör det ju inte...
Jag tror de bara är bra för pansionerade travare att få bli rid häst och få mjukas upp i hela kroppen. Min varmblods travare är hur fin som hällst nu efter 4 års slit.