NF SM 2009 nån som ska dit?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

flummdumm

Tänkte bara kolla om de va nån här på Buke som ska till New Forest SM i Örebro nu i veckan :)

Själv ska jag dit med min D-ponny :) Jag var med på NF SM 2005 på min ponnys faster som jag då var medryttare på och jag längtar jätte mycket till årets tävlingar. Det kommer bli super kul :bump:

Sv: NF SM 2009 nån som ska dit?

Jag ska dit tillsammans med min D-ponny! :D

Sv: NF SM 2009 nån som ska dit?

Kan ju svara på att jag iaf ska dit som hästskötare till min syster. Är så långt att köra att det blir jobbigt med två ponnier, så i år är jag bara "bredvid":)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
2 087
Senast: LiviaFilippa
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 439
Senast: mackan
·
Hoppning Hej! Som rubriken lyder så skulle jag gärna vilja börjar tävla hoppning framåt försommaren-sensommaren och då väldigt lätta klasser då...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka