New Balance

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare HMQ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 937

HMQ

Trådstartare
Är lite nyfiken på hur det går för hans avkommor: hur blir de - exteriör, temperament, kapacitet?

Jag har bara sett en enda New Balance-häst i verkligheten och den var mycket trevlig. Någon som vet mer?

Sv: New Balance

Jag är också nyfiken!!!! Han har varit en stark favorit lääänge:love:

Om du går inte på hingstägarens hemsidan kanske du hittar något annars väntar jag också på bilder och svar från er övriga :banana:

min medryttarpålla har en avkomma (f-04) e. New Balance - Sankt Gotthard. Har inte sett avkomman i verkligheten men har bilder på henne. hon ser jättefin ut, har väldigt vackert o utrycksfullt huvud o enligt tränaren har hon väldigt bra temperament. :)

Jag har tittat på Hagebys hemsida, men den verkar inte uppdaterad - är han överhuvudtaget i avel längre?

Vilken hemsida tittade du på? Han är iaf med här www.hageby.nu

Vi har en NB avkomma f.-04 i stallet eu. Falleur-Biarritz. Han är bra i huvudet och av mycket lätt modell, han är ganska kort i ryggen, en del nerv är det i honom. Han har ett litet vackert huvud och kommer bli ca 167 cm. Rör sig ganska bra i alla gångarter och han gillar att löshoppa.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 718
Senast: ildiko
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 639
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka