Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min medryttarpålla har en avkomma (f-04) e. New Balance - Sankt Gotthard. Har inte sett avkomman i verkligheten men har bilder på henne. hon ser jättefin ut, har väldigt vackert o utrycksfullt huvud o enligt tränaren har hon väldigt bra temperament.
Vilken hemsida tittade du på? Han är iaf med här www.hageby.nu
Vi har en NB avkomma f.-04 i stallet eu. Falleur-Biarritz. Han är bra i huvudet och av mycket lätt modell, han är ganska kort i ryggen, en del nerv är det i honom. Han har ett litet vackert huvud och kommer bli ca 167 cm. Rör sig ganska bra i alla gångarter och han gillar att löshoppa.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästnyheter Medan jag höll i tömmarna så beskrev jag för min elev vad jag såg och förklarade vad hon skulle titta efter. Det slog mig att en hel del...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.