Nervös...

Sparvoga

Trådstartare
Hjälp, har fått hem hästen som jag haft utlånad, nu har jag suttit och läst propositioner och blir nervös bara av att läsa dom:crazy: hur ska det då bli om jag anmäler mig??? vi har ju tävlat förut och då var han ju helt grön som unghäst... vill egentligen inte rida 0.90 eftersom han är så nonchalant på låga höjder, fast det kanske är bäst ändå! Råd tack!!

Sv: Nervös...

Beror på bakgrund, både med dig och fodervärden. Generellt skulle jag rådgöra med min tränare. Antagligen börja på 0.90 m och sen prova mig fram.

Sv: Nervös...

Nu är vi anmäld på tävling 1m! Har hoppat för tränare och det känns bra, tävlade jag han när han var 4 bör det ju gå när han är 7 också:angel: Hon som lånat honom har tränat regelbundet för tränare på högre höjder än 1m och tävlat också så nu J**lar ska det hoppas och tävlas!! Det är mig det hänger på inte hästen

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: zarmino
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 654
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar