• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lola97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 748
L

lola97

Idag ska jag på sadelutprovning. Är jätte nervös konstigt nog, kunde knappt sova och nu har jag ont i magen. Hoppas verkligen jag hittar en sadel nu då jag ridit barbacka i över ett år. Håll era tummar för mig :bow:

Sv: Nervös

Hehe jag vet hur det känns... Blev nästan gråtfärdig när jag hittade en M&N sadel som jag äslakde och så sa sadelprovaren att den inte passade :cry: Som tur var hittade jag en bättre :banana:

Sv: Nervös

Provade en massa och hästen passade i en M&N och en Barnsby. Trivdes bäst i Barnsby'n. Ska tänka någon dag och bestämma mig innan onsdag. Försökte hitta samma sadel hos återförsäljarna i england men hittade inte den sadeln, för i så fall tänkte jag att jag kunde tjäna på att köpa en från england om det är exakt samma, då jag vet hur stor den va. Den ska köpas ny i alla fall. 15 000 kr kostar den :crazy: men den låg kanon. Är en hoppsadel vilket kan behövas till hoppetossan :D

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 181
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Ramona
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat

Hästrelaterat

Tillbaka