Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag ska jag på sadelutprovning. Är jätte nervös konstigt nog, kunde knappt sova och nu har jag ont i magen. Hoppas verkligen jag hittar en sadel nu då jag ridit barbacka i över ett år. Håll era tummar för mig
Hehe jag vet hur det känns... Blev nästan gråtfärdig när jag hittade en M&N sadel som jag äslakde och så sa sadelprovaren att den inte passade Som tur var hittade jag en bättre
Provade en massa och hästen passade i en M&N och en Barnsby. Trivdes bäst i Barnsby'n. Ska tänka någon dag och bestämma mig innan onsdag. Försökte hitta samma sadel hos återförsäljarna i england men hittade inte den sadeln, för i så fall tänkte jag att jag kunde tjäna på att köpa en från england om det är exakt samma, då jag vet hur stor den va. Den ska köpas ny i alla fall. 15 000 kr kostar den men den låg kanon. Är en hoppsadel vilket kan behövas till hoppetossan
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Trädgård & Växter Tomater utflyttade ✔️
4 st är nerplanterade i växthusets pallkrage + att jag satte två rader med olika spenatfröer och en rad pac choi :up: