H
H0N3Y
Känner mej lite små nervös.. har varit o skrivit in mej på arbetsförmedlingen. . jaha tänker ni då ? =p
Är iaf jätte nervös.. gått hemma jätte länge.
(innan graviditeten) pga en depresion som jag haft länge.
Skolkat från skolan, sen tillslut blev jag sjukskriven =/
Sjukskrivningen tog väl slut i mars. Jag har varit typ "hemma"
sen slutet på förra året. Jag mår bra nu, inte alls lika deppig längre.
Graviditeten har fått mej att bli en avslappnad & lugn, harmonisk tjej. Helt underbart. .
Det jag är nervös för är att jag ska få typ ett jobb som jag "måste" tacka ja till, som jag inte kommer trivas med . . och typ att man kanske måste bli sjukskriven pga nått som har med graviditeten att göra. . kanske låter negativ men jag är nervös för att det ska bli krångel. Att dom på arbetsförmedlingen tänker, jaha, vilken krånglig typ. .
Fattar ni ? lite svårt att förklara. . :/
Hoppas iaf att jag ska få nån "ungdoms praktik" lr vad det heter.
Vill jätte gärna hamna på Datorteket, väldans intresserad av datorer
Har ni nå tips..?? har aldrig varit i kontakt med arbetsförmedlingen förut. . vet inte hur de funkar riktigt. Har iaf sagt att jag är gravid så det finns antecknat. . .
Min fråga... *sorry skriver lite luddigt*. .
Hur funkar det på arbetsförmedligen om man är med barn, är det nån skillnad ?
Har man nån möjlighet att välja vad man vill göra i den mån om platser för ev. praktik ?
*hjälp*
Är iaf jätte nervös.. gått hemma jätte länge.
(innan graviditeten) pga en depresion som jag haft länge.
Skolkat från skolan, sen tillslut blev jag sjukskriven =/
Sjukskrivningen tog väl slut i mars. Jag har varit typ "hemma"
sen slutet på förra året. Jag mår bra nu, inte alls lika deppig längre.
Graviditeten har fått mej att bli en avslappnad & lugn, harmonisk tjej. Helt underbart. .
Det jag är nervös för är att jag ska få typ ett jobb som jag "måste" tacka ja till, som jag inte kommer trivas med . . och typ att man kanske måste bli sjukskriven pga nått som har med graviditeten att göra. . kanske låter negativ men jag är nervös för att det ska bli krångel. Att dom på arbetsförmedlingen tänker, jaha, vilken krånglig typ. .
Fattar ni ? lite svårt att förklara. . :/
Hoppas iaf att jag ska få nån "ungdoms praktik" lr vad det heter.
Vill jätte gärna hamna på Datorteket, väldans intresserad av datorer
Har ni nå tips..?? har aldrig varit i kontakt med arbetsförmedlingen förut. . vet inte hur de funkar riktigt. Har iaf sagt att jag är gravid så det finns antecknat. . .
Min fråga... *sorry skriver lite luddigt*. .
Hur funkar det på arbetsförmedligen om man är med barn, är det nån skillnad ?
Har man nån möjlighet att välja vad man vill göra i den mån om platser för ev. praktik ?
*hjälp*