• Trav
  • Trådstartare Trådstartare minihopp
  • Startdatum Startdatum
M

minihopp

Pållen ska äntligen ut och lufta sig igen :). Har varit borta 8 månader för diverse problem med ben och hosta . :cry:. Nu verkar dock allting bra. Fick ut honom i ett lopp som är stängt 8000 över hans prissumma. Spår två bakom bilen och BRA KUSK!!! :) Håll en tumme för oss imorgon.

Vad heter pållen då? *nyfiken*
Hoppas det går bra för er, jag håller alla tummar jag kan hitta! :D

//MDusty

Jaha , då var årsdebuten grejad då.. Resultatet blev väl kanske inte det bästa men har man inte varit på banan på åtta månader så får man vara lite ringrostig. Han (Laplander) gick 17,6 och var utan pengar imål. Men han skötte sig och såg riktigt skaplig ut. Har ju en liten egen stil genom kurvorna men ingen veterinär har klagat hittills. Det är bara att nöta vidare och bläddra i proppen. Nästa gång riktar vi in oss på att hoppa upp något hack på resultatlistan. :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 495
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 329
Senast: Castellini
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 672
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama