nervig av djävulsko?

A

attack

kan dom bli nerviga/nervösa av de?
eller ska de inte bli någon skillnad i beteendet?

Sv: nervig av djävulsko?

Om jag inte minns helt fel ska man ta det försiktigt med dävulsklo. Har ett vagt minne av att det är giftigt, men jag är inte säker. Jag kan blanda ihop saker nu. Ska kolla upp saken noggrannare.

giftigt..?
de är väl till för hästar..?

ingen som vet om den kan ha den effekten...?

Såvitt jag vet brukar det bli tvärtom, möjligen kan hästen reagera på nytt preparat och bli mojjig i magen och därför uppfattas som nervös. F ö ska den inte ha den effekten, utan som sagt snarare tvärtom.

hästen va ja fatta de som blev lite tittigare..men mellan gångerna den va liksom tittig så va den jättelugn..lite trög..men enda lite tittig..lite nevös helt enkelt..

min häst blev också lugn..nästan lite slö/loj av DK.

hästen kanske inte kände igen sej själv?
eller nåt..fast de kanske inte funkar så.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Googlarn
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna