Nemo och dammsugaren

Ferrari

Trådstartare
En lite rolig film :D Såhär är det hemma hos oss när man dammsuger.

Enda tills för två veckor sen var han livrädd för dammsugaren, nu vill han bara leka hela tiden :crazy: :idea:

Nemo och dammsugaren

Sätt på ljudet - det är som roligast då :angel:
 
Sv: Nemo och dammsugaren

Tycker förvisso inte att det är så kul. Ur min synvinkel ser hunden fortfarande rädd7stressad ut bara det att han nu valt att agera mot "faran". Om jag var du skulle jag träna på att låta honom vara neutral kring dammsugaren. Tex genom att inte låta honom gå fram till den medan du gör dina angelägenheter. Inget dumt menat nu så inga sura miner!:p
 
Sv: Nemo och dammsugaren

Haha. Kan förstå det...

Men han låg och tittade på i soffan när jag drog fram dammsugaren och började vinka när jag satte på den. Sen jagar han den självmant och ser väldigt glad ut..

Fast jag kanske upplever det fel?

Jag brukar vara neutral, det var idag som jag retades lite för att få det på film. Men annars så går jag med dammsugaren bort från honom, och han studsar efter skällandes... med viftande svans och ingen rädsla i ögonen.
 
Sv: Nemo och dammsugaren

Enda tills för två veckor sen var han livrädd för dammsugaren, nu vill han bara leka hela tiden :crazy: :idea:

Kanske tog fel ordval. Han var inte livrädd för den, han tyckte den var konstig. Men sen har vi tränat en del vid den. Lagt godis på dammsugaren, tränat agility över dammsugaren, så han har vant sig. Fast sen kom detta lekbeteende.

Och, när han är rädd så har han inte svansen uppe över ryggen. Då hänger den neråt, bara lite fakta ;)
 
Sv: Nemo och dammsugaren

Våran valpis försöker bara attackera dammsugaren =)

Värre med en av våra stackars katter. När han va liten så skulle jag dammsuga under soffan o stack in dammsugarslangen där, fjopp sa det o där satt kattens svans =/
Behöver ja säga att han blir vettskrämd varenda gång han ens ser dammsugaren.

/Tobbe
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 704
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
917
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 583
Senast: fixi
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp