Matinee

Trådstartare
Hej

Tänkte höra med er här på bukefalos om det är någon som vet
varför de slutade tillverka Nelex?
Nån som vet något annat liknande förutom Lotagen?
 
Sv: Nelex

därför att vi gick med i eu :crazy:
men min vet. sa att samma medel finns under annat namn (licens med.) jag har det men minns inte namnet, kan kolla i stallet i helgen.
det va tydligen borta något år, för att eu ansåg att det va fel tillverknings land. sen kom det med licens under annat namn.
 
Sv: Nelex

Jag trodde att lotagen var samma som nelex:crazy: , bara att dom bytt namn pga diverse saker..
 
Sv: Nelex

Ambra skrev:
Jag trodde att lotagen var samma som nelex:crazy: , bara att dom bytt namn pga diverse saker..

kollade i stallet - jo, lotagen är samma som nelex.
namnbyttet hade med EU att göra, tror att det va "fel" tillverkningsland.
 

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 763
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
Svar
14
· Visningar
1 476
Senast: Keb71
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 833
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp