Zoo
Trådstartare
Är så himla less och besviken på min chef och arbetsplats. Fredags förra veckan skickade jag en förfrågan till min ledighet om det fanns möjlighet att jag kan vara ledig den 12/4 och några dagar framåt då min morfar börjar gå mot sina sista dagar och han bor ca 70 mil bort. Tänkte att jag ska skicka i god tid innan så dom hinnner fixar ersättare till mina pass. Träffar sedan min chef igår och frågar om hon hade fått mitt meddelande varav hon svarar ja men hon har ej har tagit tag i det ännu då hon har varit på semester. Hon säger även då att jag med största sannolikhet ej kommer få ledigt då det inträffar i samband med påsk.
Kan tillägga att jag jobbar på en stormarknad.
Har tidigare frågat på semester över jul för en utomlandsresa men då behövde jag säga upp mig om jag skulle åka så känns ännu jobbigare att få ännu ett nej speciellt med tanke på min morfar
Är så himla ledsen över det här... vad hade ni sagt/gjort?
Kan tillägga att jag jobbar på en stormarknad.
Har tidigare frågat på semester över jul för en utomlandsresa men då behövde jag säga upp mig om jag skulle åka så känns ännu jobbigare att få ännu ett nej speciellt med tanke på min morfar
Är så himla ledsen över det här... vad hade ni sagt/gjort?