Nedladdning.

S

Silverstol

Jo, jag vet, det är olagligt.

Hur stor chans finns det att "någon" kommer på mig om jag laddar ner 2-4 låtar i veckan, kanske en film istället nån vecka om jag inte delar med mig av någonting?
 
Sv: Nedladdning.

Orka bry sig ^^

Risken är nog rätt liten med tanke på hur många vi är som laddar ner filer, trots förbudet. Dom kan ju knappast haffa alla miljoner.

www.piratbyran.org :bow:
 
Sv: Nedladdning.

Obefintlig.

/Slice, som laddar ner i genomsnitt ett album om dagen.
 
Sv: Nedladdning.

Jag laddar ner lika mycket som förut (vilket kan bli en hel del på en dag bara... :crazy: ) och är inte speciellt rädd för att de ska "haffa" mig när de finns de som delar ut 100 gånger mer än mig (minst).
Dessutom har antipiratbyrån sagt att de inte väntar sig nån förändring i nerladdningen förrän till jul nångång...
Så jag tror du kan känna dig rätt så lugn ;)
 
Sv: Nedladdning.

bra ^^
Jag är feg. Skitskraj att jag ska åka dit :p

Pysslar gärna så lite som möjligt med olagligheter. ;)
 
Sv: Nedladdning.

Jag laddade ner innan det blev olagligt, men plötsligt så fungerar inte dc++ längre och ingnen jag känenr bryr sig om att titta på det så nu kan jag inte ladda ner mer. Så...jag är laglydig :D
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
567
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 946
Senast: Puffindog
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 908
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp