Nätverk och temp internet files

M

Magdalena

Nån som vet VAR man kan hitta vad för sidor som surfats till? Alltså, på varje användares dator går det ju att radera, men infon lär ju finnas åtkomlig nånstans. Var? Om nu nån förstår min fråga :)
 
Sv: Nätverk och temp internet files

Menar du i vilken mapp temporary internet files lagras ? På min är det Utforskaren - Windows - temporary internet files, eller menar du History ? I såfall ligger den också i windows mappen (åtminstone hos mig)..
 
Sv: Nätverk och temp internet files

Alt. (XP): C:\Documents and Settings\#Ditt Användarnamn#\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\
 
Sv: Nätverk och temp internet files

Skulle tro Magdalena kör lite mordernare varianter av operativsystem än mig ;)..Antar XP som du skrev. Ingen har väl Win-98 första versionen längre (som jag beskrev)...mer än jag då :D ...

*men jag gjorde ett tappert försök*
 
Sv: Nätverk och temp internet files

Förutom att filerna finns nedladdade på din dator så kan man titta i webbservrarnas loggar och se vilken dator som laddat ner olika sidor. Var det vad du menade? :)
 
Sv: Nätverk och temp internet files

Ja precis, men var hittar man webservern? Är det alltså vår internetleverantör?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 835
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 455
Senast: tanten
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 012
Senast: KesoNeso
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp