Naturläkemedel mot hosta?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Graendal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 9 813
Sv: Naturläkemedel mot hosta?

Ismovit var det enda som fungerade på min ponny :) Kan tillägga att han hostade även på lösdrift.

Sv: Naturläkemedel mot hosta?

Solsidan... Det tog 2-3 veckor innan jag märkte skillnad. Har under vissa perioder inte gett honom regelbundet (sommarbete på annat stall för tre år sedan) och märkte då att han blev klart sämre. Han fick diagnosen kronisk bronkit för 14 år sedan och var riktigt dålig första halvåret. Har alltid varit noga med stallmiljön och haft honom ute så mycket som möjligt. Har alltid öppen halvdörr i sin box nu utom när det kryper neråd 4-5 minusgrader.

Tyvärr blir han sämre under pollenperioden och har därför funderat lite på hur jag ska göra framför allt i maj när han ofta är sämre. Detta året har dock varit helt Ok för honom. Han är 27 år idag och superpigg för övrigt.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 744
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka