Sv: Nattlyse

*kl*
Jag har släckt i stallet på natten. Dels för brandrisken men också för att det ju är mörkt på natten, när de går ute till långt in på hösten har de ju ingen nattlampa, varför skulle jag börja med det när jag stallar in dem??

Vi har en lien 40 watts lampa tänd i båda stallen hela natten. Jag är inte så rädd att det ska börja brinna för vi har en jordfelsbrytare som är super känslig. Den klipper strömmen för minsta lilla.

Vi har helt mörkt, men utanför stallet sitter en lampa, fast den ger inte så mycket ljus.

Liknande trådar

Hästvård Är det någon annan som varit med om att hästen har tappat pälsen fläckvis eller som prickar över kroppen? Tänk ”trivselprickar” fast...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Bamburine
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 684
Senast: Takire
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
Hästvård Jättedåliga bilder för han ville inte stå still. En bekant har lite plötsligt fått hand om en häst som inte har så fina hovar...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka