Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon är fin och duktig... Giant diablo! jag hälsade på henne innan elitloppet i fjol, och i boxen såg hon ut som vilket ök som helst(mitt eget tex.) men oj vad hon kan springa!
Det är en ruggarns märr! Stor som en drake och lägger väldig mark under sig när hon drar iväg. Borde vara ett intressant kort i aveln, för till skillnad mot de svenska ston som varit riktigt, riktigt framgångsrika på tävlingsovalen på senare år så är hon ju verkligen toppstammad.
Vem borde få äran att betäcka henne?
En fråga för aveslforumet måhända, men jag provar här...
Giant Diablos ägare kastade upp 200000 kronor på auktionen när de köpte henne, så det fanns ju åtminstone ngn som ville ha henne...Det kan inte vara Pine Dust som förväxlats då även denna märr var en dyrgrip.....
Hundavel & Ras TACK TACK TACK alla snälla!
Det känns skönt att det finns fler som funderar som jag, och att det finns snälla människor som delar med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.