Nationernas pris

Sv: Nationernas pris

Det är inte klart ännu. ATG funkar hos mig iaf. (teven också..;) ...)

Loppet planeras gå av stapeln kl 18.10.
Den lokala funktionärsföreningen är på plats, men de verkade inte ha särskilt bråttom därifrån....:angel:

Ett sms förkunnar att segrare i Nationernas Pris år 2006 är Express Road.

Hon är fin och duktig... Giant diablo! jag hälsade på henne innan elitloppet i fjol, och i boxen såg hon ut som vilket ök som helst(mitt eget tex.) men oj vad hon kan springa!

Det är en ruggarns märr! :eek: Stor som en drake och lägger väldig mark under sig när hon drar iväg. Borde vara ett intressant kort i aveln, för till skillnad mot de svenska ston som varit riktigt, riktigt framgångsrika på tävlingsovalen på senare år så är hon ju verkligen toppstammad.

Vem borde få äran att betäcka henne?
En fråga för aveslforumet måhända, men jag provar här...:cool:

Hon var väl så skev o vind i ett framben att ingen ville ha henne från början?

Hoppas det inte går vidare...

Giant Diablos ägare kastade upp 200000 kronor på auktionen när de köpte henne, så det fanns ju åtminstone ngn som ville ha henne...Det kan inte vara Pine Dust som förväxlats då även denna märr var en dyrgrip.....

Fast 200 är väl inte sååååå mycke... 300++ då är det en dyring enl mig :angel: :D ;)

Liknande trådar

Hoppning Här finns startlistan för den som är intresserad...
Svar
13
· Visningar
769
Senast: iNHALE
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter torsdagens och fredagens inledande dressyr står terräng på schemat vid Nations Cup-finalen i Boekelo, Nederländerna. Här kan du...
Svar
0
· Visningar
55
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Senast Sverige hade i lag i Nations Cup blev det en andraplats. I dag, söndag, avgörs helgens omgång som rids i Arville, Belgien. Här...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev tysk seger både i sista omgången i Falsterbo och totalt i årets Nations Cup. "Jag är jätteglad över mitt test," säger...
Svar
0
· Visningar
114
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025