Nationaldagsgalopp på Djurgården 2011

Sv: Nationaldagsgalopp på Djurgården 2011

Alltså jag har inte sett var det är exakt nu, Gärdet är stort, men jag undrar vad det innebär för hela miljön Gärdet, som liksom är vad det är. :confused: jag är lite skeptisk till det. Men jag är kanske konservativ:confused:

Fast måste ju självklart dit och galoppera då:bump: Jag har galopperat där förr på fullblod:love: när jag red på Swartlings vissa lördagar - enbart för att få komma ut på dom turerna:D

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nationaldagsgalopp på Djurgården 2011

KL
Om man läste de kommentarer som dök upp i en av våra större dagstidningar så finns ett smärre motstånd bland hundägare som då inte kan rasta sina vovvar just den dagen, vilket var en katastrof. (Sen fanns nån galning som hävdade att man kan inte ha hästkapplöpning om man inte först anlägger ett slakthus också, och det kan man ju gudbevars inte ha på gärdet). Blir man trött, eller?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 561
Senast: Maniac123
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 323
Senast: lirco11
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 600
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka