Nästa års tävlingstermin

Sv: Nästa års tävlingstermin

Enligt vad jag hörde på arrangörsmötet, och svaret de fick från DK, så förstår jag fullt ut varför de inte vill arangera distanstävlingar.
Jag, som sitter med i vår klubbs styrelse, och är tävlingsledare fö Fornaboda, känner att jag inte vill ta ansvar för att samma sak ska hända om vi arrangerar en internationell ritt. Vi har endast 30-35 medlemmar i vår klubb, och har inte råd att riskera att råka ut för samma sak som Björkvik.

Men vad är det som hänt då? Eller vad är det man riskerar som arrangör för en internationell tävling?

Det vill jag inte skriva här. Risken är att nåt blir missuppfattat osv.

Har jag missat Karolinerritten i tävlingsterminen eller skall inte den heller bli av?

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 413
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 968
Senast: Badger
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 813
Senast: Lipperta
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈